منشور اخلاقی بیمارستان :

  • کارکنان این بیمارستان خود را متعهد بلکه مفتخر به خدمت صادقانه به مردم دانسته و ایمان دارند که رضای خالق وابسته به ارضای مخلوق است .
  • کوشش در بکارگیری و استفاده بهینه از فن آوریهای جدید و آماده سازی فضای مناسب به منظور  ارائه خدمات مطلوب و ارزنده تر به مشتریان جزء اولویت های این مرکز است .
  • داشتن صداقت ، صمیمیت و خوشرویی توام با برخورد مسئولانه نسبت به مراجعین و پاسخگو بودن در مقابل عملکرد وظیفه همه ماست .
  • تلاش در جهت ارائه خدمت با کیفیت مطلوب ، درمان صحیح و به موقع بیماران و تلاش در جهت رضایت آن ها هدف ماست .
  • وقت شناسی ، نظم و تربیت در امور ، داشتن جدیت و دلسوزی در ارائه خدمت و تلاش برای درک و پاسخگویی به توقعات مراجعین جزء وظایف کارکنان است .
  • حفظ نظم و آراستگی ظاهری ، رعایت نزاکت و احترام نسبت به بیمار وظیفه دیگر ماست.
  • موفقیت ما در گرو کارگروهی بوده و ارتقاء مستمر کیفیت ، و توسعه همه جانبه هدف ماست .
  • این مرکز باور دارد که مشتریان داوران نهایی کیفیت خدمات و دلیل بقاء هر سازمانی می باشد بنابراین در جهت حفظ و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات و در نهایت رضایت بیماران تلاش مستمر خواهیم داشت .
  • تلگرام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود
ارسال پیام مستقیم برای ارتباط با ریاست
در حال انجام عملیات...
ارتباط با ریاست
ارتباط با ریاست
ارسال پیام مستقیم برای روابط عمومی
در حال انجام عملیات...
روابط عمومی
روابط عمومی